czwartek, 11 października 2018

Kilka zdań dotyczących like na Facebook.

Kilka zdań dotyczących like na Facebook.

Spójrzmy prawdzie w oczy: Facebook jest gigantyczny natomiast zostaje w tej okolicy. Przeszło 400 milionów populacji to klienci Facebooka, co stanowi wysoką okazję na rzecz spółek. Natomiast tym razem, podczas gdy Facebook przerobił swoją znaną alternatywę "Fan" na alternatywę "Like" jak fragment czegoś, co zatytułuje "Open Graph", wypatruje na to, że przedsiębiorstwa mogą przewidywać sporzej korzyści.

Like na Facebook przerobił kompan przycisk "stań się fanem" na niekonwencjonalny przycisk po prostu zwany "Lubię to", i od tego czasu rozszerzył alternatywy obiektów, które klienci mogą "polubić". Tuli to nie ale wręcz "polubienie" stron biznesowych Facebooka, lecz także pozwala nabywcom "polubienie" treści w innych witrynach w skończonym Internecie.

Ponad 50 000 witryn online urzeczywistniało obecnie funkcje Open Graph (np. Guzik "Lubię to"), i subsydiarne gablotki natomiast aplikacje są obecnie w stanie wdrożyć tę nowiusieńką ergonomiczność na mrowie odmiennych rozwiązań. Co to implikuje na rzecz twojego interesu? Oto kilka korzyści, które najprawdopodobniej: Sporzej chodu. Nowiutki Open Graph wpaja także niekonwencjonalny zbiór wtyczek społecznościowych, które będą potrzebne w uzyskiwaniu pomocniczego, bardziej interaktywnego chodu na Facebooku, i także w innych witrynach online. Nowiusieńka opcja "Lubię to" jest niejaką spośród właśnie tych wtyczek. Jeżeli nabywca uradzi się "polubić" cokolwiek na własnej stronie internetowej, nie ale wręcz pojawia się na przewodzie informacyjnym Facebooka (i przewodach informacyjnych "znajomych" owego gościa), lecz także zostaje na profilu Facebook kontrahenta, stając się wyrównany link na treści online.

Alternatywne produkty poszukiwania. Na przykład, jeżeli Facebook śledzi w największym stopniu "lubiane" restauracje w Twoim mieście, i także zna, które restauracje "lubi" Twoja cywilna net bliskich, Facebook może przypuszczalnie przedstawić Ci spersonalizowane produkty, które oczekiwałyby bardziej jakże rekomendacje aniżeli losowe szukanie produkty. To jaskrawo nie zastępuje wysokiej pozycji w Google, lecz do tej pory ważniejsze staje się na rzecz przedsiębiorstwa, żeby bazować mocarną kondycję na Facebooku, żeby wolno było puścić w ruch ją na opcjonalnych wytworów poszukiwania. Regionalny lokalizator biznesowy. Jako że coraz sporzej spółek magazynuje się na Facebooku, Facebook może wichrzyć się się najpopularniejszym położeniem w Internecie, żeby odkryć krajowe dane. Własne przedsiębiorstwa co roku holują odbiorców na "ulubionych" spośród ich własnych rewirów geograficznych, i ci użytkownicy mają nawet swoją net zawiązań, którzy mogą spośród kolejek nadawać dane odrębnym, natomiast w istocie znaczniej. Naukowo, Facebook może istnieć jednym spośród w największym stopniu dynamicznych lokalnych informatorów natomiast narzędzi poszukiwania w Internecie, skutkiem tego jeżeli Twoja firma obecnie w nim jest - dostaniesz korzyści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz